Financieel beheer van uw vastgoed kan zorgen met zich meebrengen. Het vergt veel tijd en inspanning om uw huuradministratie met bijbehorende afrekeningen van (service)kosten af te handelen.
DRM Vastgoedmanagement verzorgt graag uw volledige financiële administratie waarbij we u natuurlijk regelmatig op de hoogte houden en aanbevelingen doen voor een beter rendement van uw vastgoed.
Wij managen alle geldstromen die de exploitatie van uw vastgoed aangaan. U kunt hierbij denken aan:
- huurfacturering en huurincasso
- debiteuren-/ crediteurenbeheer
- opstellen en/of controleren van servicekostenafrekeningen
- periodieke rapportage ten behoeve van eigenaar of andere belanghebbenden
- opstellen prognoses ten aanzien van resultaat en/of liquiditeit
- indien gewenst verzorgen wij de gehele (financiële) administratie van factuur tot jaarrekening
Wij maken hierbij gebruik van de meest geavanceerde softwarepakketten. Uiteraard ontvangt u hierover periodieke rapportages. Omdat wij erin geloven dat inzicht kansen creëert, geven wij u 24 uur per dag, 7 dagen per week inzage in de meest actuele gegevens van uw eigen vastgoed.