Inleiding
DRM Vastgoedmanagement is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die worden verzameld via onze
diensten, websites en sociale mediakanalen. Wij respecteren de privacy van onze gebruikers en zorgen ervoor dat de
verstrekte persoonsgegevens worden verwerkt, opgeslagen en beveiligd in overeenstemming met de geldende
privacywetgeving. In dit privacybeleid wordt toegelicht hoe wij met deze gegevens omgaan.
Welke gegevens worden verwerkt
Persoonsgegevens worden verstrekt door woningzoekenden, verkopers, makelaars, woningontwikkelaars of leveranciers,
bijvoorbeeld bij het indienen van een contactverzoek, het inschrijven voor een nieuwsbrief of het gebruik van vergelijkbare
functies.
Algemene persoonsgegevens:
Achternaam
Voornamen
Geslacht
Geboortedatum
Geboorteplaats
Nationaliteit
Huwelijkse staat
Adres
Telefoonnummer
E-mailadres
IP-adres
Domeinnaam
Bankrekeningnummer
Klantnummer/lidmaatschapsnummer
Factuurnummer
BSN-nummer
Bijzondere persoonsgegevens:
Pasfoto of andere identificatiefoto
Doel van de verwerking
DRM Vastgoedmanagement gebruikt persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
Het uitvoeren van overeenkomsten en opdrachten;
Facturatie en levering van producten of diensten;
Informeren over wijzigingen in producten en diensten;
Marketing, promotie, reclame en het versturen van nieuwsbrieven;
Contact via telefoon of e-mail;
Voldoen aan wettelijke verplichtingen.
Grondslag voor de verwerking
Persoonsgegevens worden alleen verwerkt indien:
De verstrekker van de gegevens hiervoor toestemming heeft gegeven of indien
Verstrekking aan derden
Persoonsgegevens worden uitsluitend gedeeld met derden wanneer dit nodig is voor de uitvoering van onze
dienstverlening. Daarnaast kunnen gegevens worden verstrekt om het woningaanbod breed onder de aandacht te brengen
bij woningzoekenden. Deze derden verwerken persoonsgegevens conform onze instructies en onder onze
verantwoordelijkheid. Dit wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst. Verder kan DRM Vastgoedmanagement
gegevens verstrekken indien dit wettelijk verplicht is of in het kader van de opsporing en vervolging van strafbare feiten
zoals fraude of oplichting.
Beveiligingsmaatregelen
Wij behandelen persoonsgegevens vertrouwelijk en nemen passende technische en organisatorische maatregelen om
verlies of onrechtmatig gebruik te voorkomen. Alleen geautoriseerd personeel heeft toegang tot de gegevens.
Bij een eventueel datalek wordt zorgvuldig gehandeld volgens de geldende regelgeving en, indien vereist, worden
betrokkenen hierover geïnformeerd.
Rechten van gebruikers
Gebruikers hebben het recht op inzage, correctie, beperking, bezwaar, verwijdering en overdraagbaarheid van hun
persoonsgegevens. Ook kan bezwaar worden gemaakt tegen geautomatiseerde besluitvorming.
Contact hierover kan worden opgenomen via: info@drmfm.nl. In sommige gevallen kan aanvullende identificatie worden
gevraagd. Bezwaar tegen het gebruik van gegevens voor direct marketing kan eveneens per e-mail worden ingediend.
Daarnaast kan toestemming voor verwerking op elk moment worden ingetrokken. DRM Vastgoedmanagement bewaart
persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor de beschreven doeleinden en naleving van wettelijke verplichtingen.
Gegevens worden vernietigd zodra bewaring niet meer noodzakelijk is.
Vragen en klachten
Voor vragen over dit privacybeleid of de verwerking van persoonsgegevens kan contact worden opgenomen via:
Telefonisch:
+31 (0)88 600 01000
E-mail:
info@drmfm.nl
Postadres:
Postbus 2324
5600 CH Eindhoven
Klachten over gegevensverwerking kunnen worden ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens via hun website:
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl.
Wijzigingen in dit beleid
DRM Vastgoedmanagement kan dit privacybeleid aanpassen en publiceert de meest recente versie op de website. Wij raden
aan om regelmatig onze website te bezoeken om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.
Laatst bijgewerkt op: 1 maart 2025