Inleiding

DRM Vastgoedmanagement is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die worden verzameld via onze

diensten, websites en sociale mediakanalen. Wij respecteren de privacy van onze gebruikers en zorgen ervoor dat de

verstrekte persoonsgegevens worden verwerkt, opgeslagen en beveiligd in overeenstemming met de geldende

privacywetgeving. In dit privacybeleid wordt toegelicht hoe wij met deze gegevens omgaan.

Welke gegevens worden verwerkt

Persoonsgegevens worden verstrekt door woningzoekenden, verkopers, makelaars, woningontwikkelaars of leveranciers,

bijvoorbeeld bij het indienen van een contactverzoek, het inschrijven voor een nieuwsbrief of het gebruik van vergelijkbare

functies.

Algemene persoonsgegevens:

Achternaam

Voornamen

Geslacht

Geboortedatum

Geboorteplaats

Nationaliteit

Huwelijkse staat

Adres

Telefoonnummer

E-mailadres

IP-adres

Domeinnaam

Bankrekeningnummer

Klantnummer/lidmaatschapsnummer

Factuurnummer

BSN-nummer

Bijzondere persoonsgegevens:

Pasfoto of andere identificatiefoto

Doel van de verwerking

DRM Vastgoedmanagement gebruikt persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

Het uitvoeren van overeenkomsten en opdrachten;

Facturatie en levering van producten of diensten;

Informeren over wijzigingen in producten en diensten;

Marketing, promotie, reclame en het versturen van nieuwsbrieven;

Contact via telefoon of e-mail;

Voldoen aan wettelijke verplichtingen.

Grondslag voor de verwerking

Persoonsgegevens worden alleen verwerkt indien:

De verstrekker van de gegevens hiervoor toestemming heeft gegeven of indien

Verstrekking aan derden

Persoonsgegevens worden uitsluitend gedeeld met derden wanneer dit nodig is voor de uitvoering van onze

dienstverlening. Daarnaast kunnen gegevens worden verstrekt om het woningaanbod breed onder de aandacht te brengen

bij woningzoekenden. Deze derden verwerken persoonsgegevens conform onze instructies en onder onze

verantwoordelijkheid. Dit wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst. Verder kan DRM Vastgoedmanagement

gegevens verstrekken indien dit wettelijk verplicht is of in het kader van de opsporing en vervolging van strafbare feiten

zoals fraude of oplichting.

Beveiligingsmaatregelen

Wij behandelen persoonsgegevens vertrouwelijk en nemen passende technische en organisatorische maatregelen om

verlies of onrechtmatig gebruik te voorkomen. Alleen geautoriseerd personeel heeft toegang tot de gegevens.

Bij een eventueel datalek wordt zorgvuldig gehandeld volgens de geldende regelgeving en, indien vereist, worden

betrokkenen hierover geïnformeerd.

Rechten van gebruikers

Gebruikers hebben het recht op inzage, correctie, beperking, bezwaar, verwijdering en overdraagbaarheid van hun

persoonsgegevens. Ook kan bezwaar worden gemaakt tegen geautomatiseerde besluitvorming.

Contact hierover kan worden opgenomen via: info@drmfm.nl. In sommige gevallen kan aanvullende identificatie worden

gevraagd. Bezwaar tegen het gebruik van gegevens voor direct marketing kan eveneens per e-mail worden ingediend.

Daarnaast kan toestemming voor verwerking op elk moment worden ingetrokken. DRM Vastgoedmanagement bewaart

persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor de beschreven doeleinden en naleving van wettelijke verplichtingen.

Gegevens worden vernietigd zodra bewaring niet meer noodzakelijk is.

Vragen en klachten

Voor vragen over dit privacybeleid of de verwerking van persoonsgegevens kan contact worden opgenomen via:

Telefonisch:

+31 (0)88 600 01000

E-mail:

info@drmfm.nl

Postadres:

Postbus 2324

5600 CH Eindhoven

Klachten over gegevensverwerking kunnen worden ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens via hun website:

https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl.

Wijzigingen in dit beleid

DRM Vastgoedmanagement kan dit privacybeleid aanpassen en publiceert de meest recente versie op de website. Wij raden

aan om regelmatig onze website te bezoeken om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.

Laatst bijgewerkt op: 1 maart 2025